keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Synttärilahjat 13 v!

Heii! Eilen oli mun synttärit 30.12, ja mulla oli tosi kiva päivä! Aamulla iskä ja pikkusisko kävi herättämässä ja sain kalansilmäobjektiivin, joka oli valitettavasti väärään kameraan joten tilattiin uusi. Mutta se oli just sellanen minkä oon kauan halunnutkin! Sitten käytiin Jennin, Venlan ja Veeran kanssa kiinalaisessa ravintolassa syömässä. Sen jälkeen ne tuli meille ja antoi sellaisen ihanaann paketin, jossa kaikki oli pinkkiä ja se oli sellanen tarvepakkaus. Siellä oli näiden seuraavien juttujen lisäksi 2 purkkia Juissia koska en oo koskaan maistanut sitä :D Tänään oon siitä Juissista tehnyt jääpaloja ja mehujäätä sekä tietenkin juonut itsessään.


Kicksin body scrub rhubarb & strawberry (raparperi & mansikka). 
Tuoksuu ihanalta, en oo vielä kokeillut kuitenkaan.


H&M meikkivoidesivellin. Oon halunnut jo kauan ja kertonut kaikille kuinka haluan
sen mutta se on niin kallis. Tosi hyvä, otettu jo käyttöön,


Lumenen Blueberry Wild Volume ripsiväri äidiltä, Tykkään tositosi paljon
ja sitä on mulla nytkin!


Söpöt sukat ♥


H&M kynsilakat Want a Lemon ja Lollypop lullaby. Tosi
kivan sävyiset.


Phc colour hair mask. Tää taitaa olla hoitoaine tai jonkunlainen maski
hiuksille. Tarvitsinkin hoitoainetta koska mulla on vaalennetut hiukset ja niille
ei oikein meinaa sopia normaalit hoitoaineet niin tämä on tarkoitettu värjätyille hiuksille ja on
varmasti hyvää!


Sain vielä lisäksi tosi ihanat pörröiset vaaleanpuna-valkoiset sukat, mutta niistä ei ole kuvaa koska ne on ihan koirankarvoissa. Onko teillä ollut hyvä päivä? Hyvää Uutta Vuotta kaikille tasapuolisesti! :) ♥






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥